onsdag 6. april 2011

Ønsker bilder av bloggere til foredraget om hageblogging på hagemessa.

Jeg har blitt invitert av hageselskapet til å holde foredrag om hageblogging på Hagemessen til helgen. Jeg sitter og jobber med foredraget, og fikk akkurat en strålende ide om å lage en collage av bilder av dere norske hagebloggere.

Så om du har lyst til å være en av mange hagebloggere som ønsker de som er på foredraget velkommen inn i hagebloggverdenen så send meg et bilde av deg selv, profil eller helfigur. Gjerne rufsete i hagen.
epostadresse: anne @ moseplassen.com

Planen er å sette de sammen på ett ark, og så skriver jeg en liten tekst under bildet ala "Anne fra Moseplassen" (ikke skriv på bildet, jeg fikser selv). Jeg kommer kun til å gjennomføre prosjektet om jeg har 16 bilder eller flere, så de av dere som er beskjedne skal vite at dere kommer til å stå mange sammen :)

11 kommentarer:

  1. Fantastisk bra bilde Anne XD Får se om jeg får Gubben med på bildetaking når vi kommer heim igjen. Når må du ha bilde i hende?

    SvarSlett
  2. Takk for det Mari, og kjempefint at du vil stille med bilde :)
    Jeg vil gjerne ha bildene så fort som mulig, men helst innen kl 18.00 fredag. Bilder som kommer etter det er det ikke sikkert jeg bruker.

    SvarSlett
  3. Hei
    Skulle bare ønske deg masse lykke til med foredraget, håper det kommer riktig mange og hører på deg!

    SvarSlett
  4. Hej Anne.
    Du er velkommen til at bruge billeder fra min blog.
    Venlig hilsen
    Helga, idehaven

    SvarSlett
  5. Hei, eg vil gjerne vere med på lista her under "Hage og annet". Det vert mykje hageinnlegg frå meg det komande halve året ;-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen Anne
    Her har det blåst så tretoppene har flagra. Det gjorde strømmen også gitt så bilder har jeg ikke fått sendt til deg :P Håper det gikk greit uten :)

    SvarSlett
  7. Hei :)
    Takk for bilder til alle som bidro. Supert, ble kjempefint!

    Og til dere som melder dere på listene. Jeg legger til litt ut i neste uke :)

    SvarSlett
  8. Gøy å følge med Anne! Rakk ikkje innom deg på hagemessa. var der bare "ned og opp på samme dag" på torsdagen. Men det er alltid kjekt å lese dine bloggposter. Eg har forsøkt meg litt på blogging ang. vår eigen hage. Vi har jo dette med skomakarens barn... det er slik hagen vår har det. Men såleis er min hageblogg ein hyllest til alle som vil, enten dei no får det til eller ikkje. :) Dersom du finn det interessant å legge denne inn, kan du lese litt på denne linken: http://gartnerinna.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Hei Annne, jeg kunne gjerne tenke meg stå på listen "hage og litt annet" :)
    Vennlig hilsen Ingrid Andrea, Den Hemmelige Hagen

    SvarSlett
  10. Nå har jeg en liten frøken som må ses, Marihøna har vist seg.
    http://frumarit.blogspot.com/
    Ha en fin helg og påske Marit.

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger