søndag 29. mai 2011

Registrer hagebloggen din etter fylke og herdighetssone!

Mange blogglesere er på jakt etter hageblogger med samme klimaforhold eller innenfor bestemte landsdeler. Derfor har jeg nå laget slike lister. Listene er satt opp slik at hver enkelt registrerer sin egen blogg, og nå håper jeg DU går inn og registrerer din! (Av tekniske grunner har jeg plassert listene på Moseplassen).


Og så vil jeg samtidig oppmuntre alle til å fortelle venner, enten via blogg, facebook eller over kafebordet om gleden over å lese hageblogger! Hageblogger.no tar deg nå til denne siden, og det er en adresse det er enkelt å huske. Vær med og spre det glade hagebudskap!

9 kommentarer:

  1. Hei! Jeg ønsker å bli lagt til i listen over "Hage og litt annet".

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg ønsker å bli lagt til i listen over "Hageblogger"

    SvarSlett
  3. så vakker syrin... og du fikser du magnys lille krkrinkelkrok til magdalena..?
    klem og fin helg!
    magny

    SvarSlett
  4. Bare lurer på om jeg har blitt sletta her, om så er så vil jeg gjerne inne igjen

    SvarSlett
  5. Akkurat en sånn samleside jeg har ønsket meg! Vil gjerne få være med i listen "Hage og litt annet". Skriver mest om interiør i vinterhalvåret, men om sommeren er det mine mer og mindre vellykkede hageprosjekter som får mest oppmerksomhet i bloggen.

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Jeg vil gjerne bli lagt til i Hage og litt annet. Jeg har mest fokus på hage, men av og til vil nok både interiør og tankespinn dukke opp :)

    SvarSlett
  7. Hei. Har skiftet navn på bloggen min Drømmen om en romantisk hage. Denne heter nå shabby chic og lavendel. Er litt usikker på om eg har fått gjort navneendringen på riktig måte slik at bloggen min fremdeles er tilgjengelig for eventuelle besøkende. Men om den fungerer slik den skal, vil eg gjerne fortsette å ligge inne her på hageblogger.
    Klem fra Catharina.:)

    SvarSlett
  8. Kanskje eg skulle ha ligget under kategorien hage og litt annet siden eg også har ett og annet innlegg om interiør blant annet. :)
    Catharina

    SvarSlett
  9. Hei!
    "Drømmefangeren i Helenes Hage" har bytter navn til "Alt som er Vakkert"

    Fint om du kan oppdatere!!

    Klem,
    Helene

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger