lørdag 30. august 2008

nye blogger uke 36

Nye blogger denne uken:
Irene-w. Hobby og hage
På druen En fersk hageblogg
Hagekos. Fersk hageblogg
Torill´s hagedagbok. Fersk hageblogg
Vivis hagerom. Fersk hageblogg
Lene i Fredrikstad. Fersk hageblogg
Sagaes lille hage. Fersk hageblogg
Ninnis verden Fersk hageblogg
Villroses hage. Fersk hageblogg
Vigdis dagbok. Fersk hageblogg

Også fikk jeg en forespørsel fra en svensk blogger om å få stå på listene. Jeg har tenkt litt på det og bestemt meg for å lage en ekstra liste for blogger som blogger på svensk og på dansk :) Så om du har blogger å anbefale som skriver på svensk og dansk så kom med de! 

Jeg skal prøve å lage om på oppsettet her også og lage fire kolonner, så det blir lettere å orientere seg. Er litt sliten for tiden så det går litt sakte, men det kommer-det kommer ;)
Her er den første bloggen til den nye listen:
Jord og djur. Svensk hageblogg

Jeg tar naturligvis i mot tips om aktuelle norske blogger også!

6 kommentarer:

  1. Hei, jeg oppdaterte bloggen i går, men står ikke på listen over oppdaterte blogger... Fungerte det ikke likevel?

    SvarSlett
  2. Unnskyld -- jeg leste i feil kolonne!!!! Jeg er jo der! :-D

    SvarSlett
  3. http://waxholm.blogspot.com/
    http://tradgardsdraken.blogspot.com/
    Er to svenske hageblogger jeg leser :)

    SvarSlett
  4. http://torill43.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. http://vivishagerom.blogspot.com/

    SvarSlett
  6. Hei, takk for tips til nye blogger :)

    Jeg har vært uten netttilgang i fire dager, men nå er jeg i full vigør og i løpet av helgen blir det en oppdateringsrunde

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Endeleg er kokeboka her! - Årets diggaste kokebok er endeleg klar. Kjøp boka i din lokale bokhandel, eller bestill direkte frå forlaget her. Noko av det aller beste med å laga bøker,...
    for 5 uker siden
  • Georgine eller Dahlia? - I barndommen så hadde farmor et helt fantastisk bed av Dahlia, som hun kalte dem. Bedet flommet over av blomster, og det stod på framsiden av en steingard ...
    for én måned siden
  • Fortryllende snøballbusk - I vår tok vi en sjanse og kuttet bort en hel del gamle greiner på den gamle snøballbusken som står i hyttehagen vår. Årsaken var at den i fjor var full av ...
    for 4 måneder siden
  • Se hva jeg fant! - Snakk om hyggelig overraskelse! Jeg var på trilletur i dag, på den vanlige runden gjennom skogen. Ved turveien stod et bord med bunter av rabarbra og et hy...
    for 4 måneder siden
  • Formere bærbusker. - Tiden er inne for å lage flere bærbusker. Den metoden som de fleste er kjent med er `grein avlegging`, altså en grein bøyes ned til jorden med en stein m...
    for 6 måneder siden

Svenske og danske hageblogger