mandag 22. februar 2010

Nye blogger uke 7.

Nå sildrer det inn med nye hageblogger, eller skal vi si at det spirer? ;) Jeg la ut liste med nye blogger på onsdag, men her er det altså enda flere. Planen nå er å komme over i modus for å legge ut nye blogger på søndagene... det er nå planen i allefall ;)
De nye er:
My Contry Garden: Fersk hageblogg
Lindas hagedrømmer: Fersk hageblogg
Bestefars hage: Fersk hageblogg. Kristin har fra før interiørbloggen Kristins hus hvor hun blogget endel hage. Den sto på listene her, men har nå tatt den ut.
Frøken Solhat: Dansk hageblogg.

Dersom du har en hageblogg som ikke står på listene her, så håper jeg du tar kontakt i kommentarfeltet. Jeg vil gjerne ha med alle :)

2 kommentarer:

  1. Som dere ser så har jeg nå satt opp bloggen til å inkludere miniatyrbildene. Prøver dette nå en periode, også kan dere si hva dere synes. Jeg har tidligere valgt det vekk da jeg synes det blir rotete, men samtidig så er det jo kjekt med bildene for å fristes inn i bloggene...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg fant nettopp denne utenlandske hagebloggen, med flotte fotografier og drøssvis av linker. Kanskje den kan være interessant for flere?

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger