mandag 15. mars 2010

Nye blogger uke 10.

Ingen nye norske blogger denne uken, men, jeg har lagt til den strålende bloggen til Claus Dalby i den (magre) listen over svenske og danske blogger. (Ligger rett under her.)
Claus Dalby er dansk og programleder for flere hageprogram (bla Drivhusdrømme som starter i morgen på NRK, sendetider og nett-tv), og forfatter for flere lekre hagebøker. Han har nå altså startet en flott hageblogg som jeg hjertelig anbefaler :)


Jeg har nå også kommet i gang med hage-tv-program-oversikten, siden oppdateres fortløpende utover våren og sommeren.


8 kommentarer:

  1. Hei og hopp.
    Jeg er i gang med å pusse opp siden. Det tar jo sin tid for jeg orker ikke å gjøre masse om gangen, så bær over med meg.

    Dette er nå et eksperiment også da. Dersom dere synes det blir veldig rotete med tre lister og bilder, så si endelig i fra. Planen er å gjøre litt mere, også sette opp en avstemning på om det skal være som nå eller som det var før eller som noe helt annet.

    Så ikke fortvil om du hater det slik det er nå, si i fra!

    SvarSlett
  2. Det er et eller annet med de to siste layout'ene som for IE8 til å gå forferdelig tregt. Vet jeg burde bytte til en skikkelig browser, men gammel vane... ;-)

    SvarSlett
  3. Flott tilbakemelding Bjørnar!
    Dette er akkurat sånnt som det er genialt at folk sier i fra om. Vi kan ikke ha noe av at siden laster tregt i IE8.
    Jeg veit det er problemer med IE6, det kan jeg akseptere, men ikke IE8

    Denne layouten jeg har nå er via en ny mal som blogspot tilbyr, den er helt fersk, så jeg har vært litt skeptisk til å bruke den her, nettopp fordi jeg fryktet slike bugs.

    Det blir vel å pønske litt mer tror jeg...

    SvarSlett
  4. Jeg synes denne siden var fin og oversiktelig. Så kjekt med tips om bloggen til Claus Dalby. For noen vakre bilder!!! Helt spesielle!
    Om noen klarer å lage flotte ig oversiktelige nettsider, så er det deg! I tillegg til alt det andre spennende du driver med, altså:o)
    Ønsker deg en flott helg. Gleder meg til å følge deg videre fremover våren:o)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Forandringene ser fine ut foreløpig. Det virker mer oversiktelig nå:) Du gjør en god jobb.
    Ha en fin søndag.
    Marilyn

    SvarSlett
  6. Hejsa Anne
    Så lige at hvis man skal gøre opmærksom på en haveblog skal det skrives i det sidste indlæg.
    Så her kommer mit link: http://www.9haven.dk

    SvarSlett
  7. Synest den nye sida er ryddig og oversiktleg.
    God Påske !!

    SvarSlett
  8. Hei!
    Eg har startet min egen lille hageblogg som har fått navnet Romantikk i hagen. Kunne godt tenke meg å få plass her inne med andre hageinterreserte bloggere:)
    Linken til min blogg er:
    http://www.romantikkihagen.blogspot.com

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger