Jeg håper riktig mange melder seg på, og tips gjerne hverandre om dere ser at noen mangler. Feks er det jo helt innlysende at det er nødt til å være flere enn en hageblogg i Sogn og Fjordane og seks hageblogger i Aust- og Vest-Agder!
Så ute nå!
-
Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du
kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø.
Snøen ...
Lewisia cotyledon, et nytt bekjentskap
-
Hos mitt lokale hagesenter så jeg ny liten plante som jeg ble nysgjerrig
på, Lewisia cotyledon . Det er ligger lavt på bakken, har tykke
sukkulentlignende ...