onsdag 15. februar 2012

Har du lyst til å gjesteblogge her på Hageblogger.no?

OPPDATERING:
- Jeg tar i mot påmeldinger til å være gjesteblogger i dette kommentarfeltet, og kun her. 
- Du blir da stående på en venteliste, og så tar jeg kontakt etterhvert. Det kan ta noen uker ettersom jeg ikke ser noe poeng i at dere får informasjon før en måned før publikasjon. Tenker jeg, dette er litt i oppstart så veien blir til mens jeg går ;)

Hei :)
Jeg har tenkt litt på en stund at vi burde gjøre mer for å få denne bloggsamlingen mer kjent og mer brukt. Listene er jo en ypperlig måte å finne interessante blogginnlegg på og å finne nye favorittblogger. Jeg jobber på en make-over på utseendet på siden for å gjøre siden friskere og mer hensiktsmessig, men har også lyst til å legge til mer innhold.

Jeg håper dere hagebloggere vil hjelpe meg med det. Jeg håper dere som står på listene vil gjesteblogge!

Gjesteblogge vil si at du skriver ett blogginnlegg som publiseres her på hageblogger.no I blogginnlegget inkluderer vi en introduksjon av deg og bloggen din (med lenke), og så er resten av bloggposten din til å fylle med din hageinteresse. Kanskje du skriver om alle variantene av peoner du har, eller om hvordan du snekret en pergola eller om en hage du har besøkt utenlands, eller? Jeg ser for meg at det går på omgang, så ett bidrag fra hver blogger, ikke noe fast mao.


- Synes du dette høres ut som en god ide for hageblogger.no?
- Har du lyst til å bidra?

Stapp beskjedenheten i en skuff og kommenter i vei i kommentarfeltet :)

25 kommentarer:

  1. Hei igjen,
    jeg gjesteblogger gjerne ; - for
    jeg elsker blomster og er veldig glad i å skrive!

    For en artig ide, Anne.

    Unn :)

    SvarSlett
  2. Hej...
    Jeg vil rigtig gerne være med på din blogliste, og det ser ud til at jeg opfylder alle kravene :)

    Venlig hilsen Line Fauerholm
    www.fauerflora.dk

    SvarSlett
  3. Hei, jeg vil anbefale deg å spørre Amalie bak bloggen http://galleriamalie.no/

    Hun elsker hagearbeid og jeg elsker å være i hennes hage :)

    SvarSlett
  4. Det kan jeg godt tenke meg. Har en ide om hva jeg kunne tenkt meg å blogge også :-)

    SvarSlett
  5. Unn og New Dawn, flott! Jeg tar kontakt snarlig for detaljer.

    Hei Line, du er nå satt på :)

    Frusunde, takk for tips!

    SvarSlett
  6. Det var et fantastisk ekkornbilde!! Har du tatt det selv?

    SvarSlett
  7. Salig Lavendel, bildet er tatt av meg ja :) Jeg har ingen ekorn nå, men de kommer og går og av og til blir det blinkskudd, hyggelig at du likte det :)

    SvarSlett
  8. Eg har nyleg vekt hage- og matbloggen frå vinterdvalen, og gjestebloggar gjerne om det er ønskjeleg.

    SvarSlett
  9. Hei Anne!
    Dette var nok en god ide fra deg.
    Blir med, jeg! :)
    Og hopp og sprett, og tjo og hei! ;)

    SvarSlett
  10. Hagetilmage og Anne Kari, Flott! Jeg tar kontakt :)

    SvarSlett
  11. Jada, etter hvert... kanskje under løkblomstringen? Roser er også aktuelt tema m.m.

    SvarSlett
  12. Flott villrose!
    Jeg tar kontakt etterhvert :)

    SvarSlett
  13. Jeg har også lyst til å gjesteblogge. Lidenskapen er kortgått mat, men et annet stikkord kan være trapper. Vi har fem opp og ned til, fra og i hagen, og er glad i alle. Naturlige hagerom kan være et annet tema.

    SvarSlett
  14. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  15. Hei:) Jeg er ny hageblogger, men skal ikke skuffe om jeg får være med å gjesteblogge her ;) Anita

    SvarSlett
  16. Hei Anne, eg er interessert om du treng fleire!

    SvarSlett
  17. Dette er jo en veldig, veldig god ide=) Stiller gjerne om du vil ha et innlegg=) Ha en fin lørdagskveld=) Vibeke

    SvarSlett
  18. Jeg blir også med om det er plass til flere.

    SvarSlett
  19. Hei Anne. Jeg blir også gjerne med om du har plass til flere.

    SvarSlett
  20. Ja jag kan gärna gästblogga om du behöver fler!
    KRAM från mig!

    SvarSlett
  21. Hei!
    Så flott at så mange vil være med! Jeg må få komme tilbake til dere etterhvert, må sette igang de første som meldte seg først, og så tar jeg kontakt etterhvert :)

    SvarSlett
  22. Hejsa

    Jeg vil meget gerne stå på din blogliste og det ser ud til at jeg opfylder kravene.

    Kh. Anne-Mette

    Anne-Mettes Have

    SvarSlett
  23. Hei! Jeg vil gjerne være en del av hageblogger.no : ) Og jeg kan gjerne gjesteblogge også, dersom det er behov. Aktuelle tema vil være planlegging av uterommet, evt miljøvennlig hagebruk.

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger