mandag 2. juni 2008

Nye blogger uke 23.

Denne ukens nye blogger:

1 kommentar:

  1. Hei! Kjempefint tiltak dette! Jeg vil gjerne være med blant dem som ikke bare har hagestoff på bloggen sin. Jeg skriver om litt andre ting også og er med på Interiørbloggene. Men på denne tiden av året blir det mest uteliv hos meg. Titt inn og se om du synes jeg passer til å få være med her : )
    Gleder meg til å titte rundt her inne!
    Hilsen Marianne

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger