søndag 29. juni 2008

Nye blogger uke 27.

Denne ukens nye blogger:
Hagebloggen (Kjellemann)

5 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Jeg har en kombinert hage og interiørblogg. Om den kunne passe inn her, så vil jeg gjerne linkes til:)Hilsen meg

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det er selvfølgelig helt i orden at du legger bloggen min inn her :)

    http://hlbakkensvidereverdigheter.blogspot.com/

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    jeg er fra Tyskland og bruker hageblogger.
    Jeg har en blogg om lit af hvert, der er hageinhold også.

    http://torsdagsail.blogspot.com/

    Takk for mulighet å finne og lese norsk blogger om hage.

    Hilser

    SvarSlett
  4. Hei torsdag, kjempekoslig at du har glede av bloggsamlingen og alle de fantastiske bloggene.
    Hyggelig at du hører av deg, men ettersom bloggen din er på tysk så synes jeg den blir feil å legge den til her desverre.

    SvarSlett
  5. Det er vanselik på meg å skrive alt på norsk. Kanskje jeg lager en nyt blogg med bider og norsk teksting.

    Takk for svarer og lykke til med bloggen

    Hilser

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger