torsdag 22. mars 2012

Vil du bli en av hagebloggerene vi presenterer under hagemessen?

Hei!
13-15. april skal Hagebloggerene ha stand på hagemessen! (les mer om det her) For å vise frem hvem hagebloggerene er og hva hageblogging kan være så blir det et "lysbildeshow" som går på en monitor, og der presenteres ulike Norske hagebloggere en og en.

Fantastiske Åshild som blogge på Bestemors hage har tatt på seg å lage presentasjonen, og nå søker vi etter hagebloggere som vil være inkludert i presentasjonen. Har du lyst?

For å være med må du levere inn dette:
Informasjon
* Bloggens navn
* Bloggens nettadresse
* Bloggerens bloggenavn (feks Anne eller Krepsemor)

Tekst:
* Ett eller to utsagn ala: Jeg blogger fordi...,- eller det beste med å blogge... - eller jeg blogger om.....
Ett utsagn bør være på mellom 15-30 ord.

Bilder:
* Ett bilde av bloggeier (er du veldig sky så skal du få slippe, men det er godt med et ansikt)
* Ett bilde som viser hus og hage, utsnitt er ok.
* Ca syv-åtte bilder som er relevante for det du blogger om. Planter, dyr, ting du har laget til hagen osv.
Bildestørrelse:
- Om du ikke veit hva px er: Send store bilder.
- Om du skjønner dette: Det er best med rundt 2.000px på bredeste side, større enn det er det ikke vits i, mindre er greit om det er det du har. Format jpg, høy kvalitet.

Lever inn materiale så snart som mulig, senest i løpet av 3. april.
- Alt materiale sendes pr epost til  ashild.woldstad(at)broadpark.no
- Send alt i løpet av en dag, men bildene må sendes i flere separate eposter da epostsystemet har begrenset kapasitet både til å sende og motta.
- Alle spørsmål rettes til Åshild på epostadressen, ikke til meg (Anne), og ikke i kommentarfeltet

Bli med og vis frem hvem vi hagebloggere er og hvorfor vi blogger!
Legg gjerne igjen en kommentar om at du har sendt eller kommer til å sende materiale, sikkert mange som synes det er kjekt å se hvem som er med :)

7 kommentarer:

  1. Skulle gjerne men jeg rekker ikke mer enn det jeg gjør om dagen. Blir ikke noe hagemesse på meg heller i år pga eksamen. Kos dere masse - skulle gjerne vært med. Neste år? Hanne

    SvarSlett
  2. Dette blir jeg gjerne med på :-)

    SvarSlett
  3. Hej, jag är en svenska trädgårdsbloggare, är det intressant också?
    Ann

    SvarSlett
  4. Ikke for presentasjon på stand, der holder vi oss til de norske, men hyggelig at du vil med :)

    SvarSlett
  5. Har dere nok deltakere? Om ikke så kunne jo en nybegynner vurdere å kaste seg ut på dyp vann..

    SvarSlett
  6. Bli med bli med! Vi vil gjerne ha med flere.
    Send epost til Åshild du Ranten :)

    SvarSlett

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger