lørdag 10. mars 2012

Hagebloggerene på hagemessen 2012:

Hagemessen på Norges Varemesse foregår 13-15 april.
Åpningstider:
Fredag 13. april kl. 12-20
Lørdag 14. april kl. 10-18
Søndag 15. april kl. 10-18

Hagebloggtreff:
Lørdag 14 april har vi et lite hagebloggtreff, helt uformelt møte som jeg håper mange vil delta på.
- Kl 13.30 Foredrag: "Med kamera i hagen" av Nils Petter Dale.
- Kl 14.00-15.000 Kafetreff for hagebloggere i kafeen like ved foredraget.
Kom gjerne innom hagebloggerstanden først :)

Grunnet null tilbakemelding utgår planene for vårblomstvandring i Botanisk hage, men om noen har lyst så skriv kommentar så kan jeg koble sammen folk :)

Hagebloggerenes messestand:
I år skal hagebloggerene ha stand på hagemessen! Du finner oss på stand V04-30 innerst i B- hallen på infogata.
På stand skal vi ta i mot alle som er nysgjerrige på hageblogging og lurer på hvorfor vi leser blogger eller blogger selv, og vi kan også hjelpe folk i gang med å blogge selv. Og så blir det jo en super møteplass for oss hagebloggere for å hilse på andre bloggere og leserene våre :)
(Her kan du se hvordan standen blir seende ut)

Stand bemannes av disse hagebloggerene:
- Parkveiens hageglede
- Mari Anne Helt på jordet
- Anne Kari Hagebo
- Mosters hage
- Flittiglise Lykkefunn 
- Villroses hage 
- Kari perogkari
- Sunnivas lille blomsterhage
- Hagavegen
*** Vi har fremdeles en par huller i vaktlistene så om du har tid til å stå noen timer for oss så ta uforpliktende kontakt (anne @ moseplassen.com) så skal jeg forklare hva det går ut på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Så ute nå! - Du kan så nå, selv om det er kaldt og snø. Du trenger ikke drivhus og du kan fint så i frossen jord. Flere frø tåler kulde og tar ikke skade av snø. Snøen ...
    for ett år siden
  • Jeg har lært nytt om Agapanthus - Det begynner å bli ganske vanlig å se agapanthus til salgs hos de forskjellige hagesentrene, og jeg har all forståelse for at vi er mange som er blitt beta...
    for 5 år siden

Svenske og danske hageblogger