lørdag 10. mars 2012

Hagebloggerene på hagemessen 2012:

Hagemessen på Norges Varemesse foregår 13-15 april.
Åpningstider:
Fredag 13. april kl. 12-20
Lørdag 14. april kl. 10-18
Søndag 15. april kl. 10-18

Hagebloggtreff:
Lørdag 14 april har vi et lite hagebloggtreff, helt uformelt møte som jeg håper mange vil delta på.
- Kl 13.30 Foredrag: "Med kamera i hagen" av Nils Petter Dale.
- Kl 14.00-15.000 Kafetreff for hagebloggere i kafeen like ved foredraget.
Kom gjerne innom hagebloggerstanden først :)

Grunnet null tilbakemelding utgår planene for vårblomstvandring i Botanisk hage, men om noen har lyst så skriv kommentar så kan jeg koble sammen folk :)

Hagebloggerenes messestand:
I år skal hagebloggerene ha stand på hagemessen! Du finner oss på stand V04-30 innerst i B- hallen på infogata.
På stand skal vi ta i mot alle som er nysgjerrige på hageblogging og lurer på hvorfor vi leser blogger eller blogger selv, og vi kan også hjelpe folk i gang med å blogge selv. Og så blir det jo en super møteplass for oss hagebloggere for å hilse på andre bloggere og leserene våre :)
(Her kan du se hvordan standen blir seende ut)

Stand bemannes av disse hagebloggerene:
- Parkveiens hageglede
- Mari Anne Helt på jordet
- Anne Kari Hagebo
- Mosters hage
- Flittiglise Lykkefunn 
- Villroses hage 
- Kari perogkari
- Sunnivas lille blomsterhage
- Hagavegen
*** Vi har fremdeles en par huller i vaktlistene så om du har tid til å stå noen timer for oss så ta uforpliktende kontakt (anne @ moseplassen.com) så skal jeg forklare hva det går ut på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Hyggelig å høre fra dere :)

Dessverre er det så mye spam i kommentarfeltet nå at jeg har sett meg nødt til å sette sånne forhatte bokstavgodkjenning på. (Over 90% av alle kommentarer er spam og det ekte kommentarene er stort sett påmeldinger).

Jeg har derfor nå endret slik at dere kan melde dere på listene ved å sende meg en epost på (anne @ moseplassen.com)(fjern mellomrommene), ikke ved å legge kommentar her. Så slipper jeg å få bøttevis med spam i epostkassa mi, og du slipper bokstavgodkjenning om du ikke har lyst ;)

Anne :)

Hageblogger3

  • Endeleg er kokeboka her! - Årets diggaste kokebok er endeleg klar. Kjøp boka i din lokale bokhandel, eller bestill direkte frå forlaget her. Noko av det aller beste med å laga bøker,...
    for 5 uker siden
  • Georgine eller Dahlia? - I barndommen så hadde farmor et helt fantastisk bed av Dahlia, som hun kalte dem. Bedet flommet over av blomster, og det stod på framsiden av en steingard ...
    for én måned siden
  • Fortryllende snøballbusk - I vår tok vi en sjanse og kuttet bort en hel del gamle greiner på den gamle snøballbusken som står i hyttehagen vår. Årsaken var at den i fjor var full av ...
    for 4 måneder siden
  • Se hva jeg fant! - Snakk om hyggelig overraskelse! Jeg var på trilletur i dag, på den vanlige runden gjennom skogen. Ved turveien stod et bord med bunter av rabarbra og et hy...
    for 4 måneder siden
  • Formere bærbusker. - Tiden er inne for å lage flere bærbusker. Den metoden som de fleste er kjent med er `grein avlegging`, altså en grein bøyes ned til jorden med en stein m...
    for 6 måneder siden

Svenske og danske hageblogger